close



Would you know my name
If I saw you in heaven
Will it be the same
If I saw you in heaven
I must be strong, and carry on
Cause I know I don't belong
Here in heaven

Would you hold my hand
If I saw you in heaven
Would you help me stand
If I saw you in heaven
I'll find my way, through night and day
Cause I know I just can't stay
Here in heaven

Time can bring you down
Time can bend your knee
Time can break your heart
Have you begging please
Begging please

Beyond the door
There's peace I'm sure.
And I know there'll be no more...
Tears in heaven

Would you know my name
If I saw you in heaven
Will it be the same
If I saw you in heaven
I must be strong, and carry on
Cause I know I don't belong
Here in heaven

Cause I know I don't belong
Here in heaven

 


雖然我給妳的不多
謝謝妳還是給我15年來這麼多滿滿的歡笑回憶
我知道妳怕寂寞
所以趕快去天堂
去找toby、dior跟阿嬤
去跟菩薩修行

我們都會好好的
會狠想妳
會忍不住掉眼淚
但妳一定要知道
那是因為15年來妳給我們的太多太多
還來不及還給妳的
只好變成眼淚

等到我也到了天堂
妳還會記得我嗎?
妳還會在門口搖著尾巴等我開門嗎?
妳還會用無辜的眼神隔著紗窗望著我嗎?
妳還會跟我擠在椅子上呼呼大睡嗎?

爸說
這是最悲傷的父親節
但是我知道
已經快一個月都吃不下東西只能靠媽灌流質食物的妳
一定是為了陪阿公去最後一次散步
一定是為了等到爸要上班起床跟他見最後一次面
才會撐到這天吧...

辛苦妳了
謝謝妳在生病之後還等我回家  
謝謝妳選在我不能回家的日子離開
妳一定知道我不像爸媽這麼勇敢

但是
妳不要跟媽媽說
我下個禮拜、下下禮拜...可能都不敢回去
因為那個家再也看不到妳了

妳已經在天上了嗎?
有找到阿嬤他們了嗎?
有跟佛祖說妳這輩子狠乖
下輩子不用再當狗狗了嗎?
arrow
arrow
    全站熱搜

    orangesoda 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()